Pagina's

zaterdag 18 mei 2019

THEMA: IK VERZORG ME (13.05.2019 - 17.05.2019)


THEMA: MIJN LICHAAM

Maandag 13.05.2019
Vandaag leerden we onze handjes goed wassen aan de hand van het stappenplan van Anna. 
















We maakten een puzzel van Anna.







We leerden het liedje ‘Ik was mijn handjes’. We maakten een puzzel van Anna.
De juf vertelde het verhaal 'De wiebelbillenboogie'. 

Dinsdag 14.05.2019
Vandaag gingen we turnen met meester Chris.
Het badje en de verzorgingsproducten voor de poppen werden meteen uitgetest en goedgekeurd. 








Een ander groepje maakte de puzzel van Anna.












De klei werd ook weer uit de kast gehaald!









Woensdag 15.05.2019
We gingen weer turnen met meester Chris in de sporthal.
De juf vertelde het verhaal 'Anna bij de kapper'.



Donderdag 16.05.2019
Vandaag mochten we onze tandjes poetsen in de klas.
We deden zelf tandpasta op onze tandenborstel en dan… poetsen maar! 















We kleefden het juiste prentje bij elke afbeelding van Anna. 









De juf vertelde het verhaal 'Anna poetst haar tanden'.

Vrijdag 17.05.2019

Elke dag zongen we het liedje 'Ik was mijn handjes'.




Een ander groepje zocht het juiste voorwerp bij elke afbeelding van Anna.










EINDE

Volgende week gaan we werken rond het thema ‘kriebeldiertjes’..
Uw kleuter mag dit weekend buiten op zoek gaan naar een klein kriebeldiertje (lieveheersbeestje, spin, kever, mier…). Maandag mag uw kleuter dit dan mee naar school nemen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten