Pagina's

vrijdag 22 november 2019

THEMA: MIJN LIEVE OMA EN OPA


THEMA: MIJN LIEVE OMA EN OPA

Maandag 18.11.2019
Vandaag oefenden we onze dansjes voor het grootouderfeest en pasten we onze kaboutermuts voor het liedje van Plop.
We speelden in de verschillende hoeken van de klas en maakten het lappendekentje van Anna af. 


De juf vertelde het verhaal: Anna en haar lieve oma. Wij mochten ook vertellen over onze oma’s en opa’s.


Dinsdag 19.11.2019
Vandaag had Anna, onze klaspop een koffertje meegebracht omdat ze ging logeren bij haar oma en opa. 


De kleuters mochten vertellen wat zij allemaal meenemen als ze bij oma en opa blijven slapen. Daarna werden de spullen in de poppenhoek gelegd, om de kleuters de mogelijkheid te geven om dit rollenspel te spelen.
De juf vertelde het verhaal: Anna en haar lieve opa.


Woensdag 20.11.2019
Vandaag vond de generale repetitie voor het grootouderfeest plaats. We oefenden onze dansjes en ons versje in de grote zaal en mochten ook kijken naar de dansjes en versjes van de andere kleuters.

Donderdag 21.11.2019
Vandaag was het dan eindelijk zover. Onze eerste grootouderdag. En wat hebben alle kleutertjes het fantastisch gedaan! Hieronder enkele sfeerbeelden, gemaakt door onze turnmeester Chris!













Namiddag mochten de kleuters het lappendekentje van Anna afmaken. Juf Aline (stagiaire ergotherapie) hielp de kleuters hun schaartje recht te houden. Op die manier lukte het knippen ook veel beter.  










Vrijdag 22.11.2019
Vandaag was het voor de meeste kleuters al een beetje meer vertrouwd. Ze deden het ook vandaag weer supergoed!
Juf Tessa maakte vandaag enkele foto's. Zodra ik ze ontvangen heb, zet ik ze ook op de blog. 


Ik hoop dat de grootouders genoten hebben om hun kleine oogappels te zien schitteren! 
Ik ben echt heel trots op mijn kapoenen! 
Bedankt aan alle grootouders voor jullie komst en jullie steun! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten